Santuweed - Bannit 23.08.2013
4 posters
Sivu 1 / 1
Santuweed - Bannit 23.08.2013
Hyvää huomenta/päivää/iltaa!
Santuweed on nimeni ja STEAM_1:0:25880098 on Steam ID
Kävin ensimmäistä, sekä viimeisintä kertaani serverillänne 23.08.2013 klo 15:30 - 16:30
Koska Autistit servulla kehoitti käymään ja sanoi että on hyvä serveri, jossa olisi cs:s ajoilta vanhoja hyviä tyyppejä.
Kuitenkin, tämän kyseisen ajan sisällä minulle tuli säännöt ja bännit selväksi kun hyppelin, josta jo bännien syyn voi arvata.
Kuitenkin muutaman eri varoituksen (de_train mapin tero spawnin auton konepellin yli hyppäämisen) jälkeen kun hypin cs_milita mapin keskellä olevalla kivellä.
Syystä että näkisin Terroristien puolelle ampumaan scoutilla, ja sain ammuttua osumia, minut kesken rundin ja hyppimisen banaania heilahti poskelle. 365vrk
Bannien antaja luultavasti oli "Janette" joka minulle asiasta huomautteli ja varoitteli.
Säännöissähän oli selvästi sanottu että Bhop ym. TURHA hyppely kielletty.
Itse en käsittelisi vihollisten vanhingoittamisen/tappamisen tarkoitusta hyppimistä turhaksi, onhan monissa mapeissa sellaisia kohtia, joista vain hyppelyllä voi toiselle puolelle ampua, ellei kierrä, tai mene ali/yli esteen.
Tämän kyseisen kiven päällä hyppely ei estänyt omia puolulaisia tai heidän näkökenttää.
Tulen vasta nyt näin jälkikäteen "itkemään" banneistani, koska kyseinen servu on kuitenkin hyvä, ja tämän hetkinen serveri (Autistit) jolla pelaan, lopetetaan.
Olisiko mahdollista että saisin bannini anteeksi tämän kerran ja voisin tulla serverille pelaamaan?
TL;DR
Kiitos!
- Santuweed
Santuweed on nimeni ja STEAM_1:0:25880098 on Steam ID
Kävin ensimmäistä, sekä viimeisintä kertaani serverillänne 23.08.2013 klo 15:30 - 16:30
Koska Autistit servulla kehoitti käymään ja sanoi että on hyvä serveri, jossa olisi cs:s ajoilta vanhoja hyviä tyyppejä.
Kuitenkin, tämän kyseisen ajan sisällä minulle tuli säännöt ja bännit selväksi kun hyppelin, josta jo bännien syyn voi arvata.
Kuitenkin muutaman eri varoituksen (de_train mapin tero spawnin auton konepellin yli hyppäämisen) jälkeen kun hypin cs_milita mapin keskellä olevalla kivellä.
Syystä että näkisin Terroristien puolelle ampumaan scoutilla, ja sain ammuttua osumia, minut kesken rundin ja hyppimisen banaania heilahti poskelle. 365vrk
Bannien antaja luultavasti oli "Janette" joka minulle asiasta huomautteli ja varoitteli.
Säännöissähän oli selvästi sanottu että Bhop ym. TURHA hyppely kielletty.
Itse en käsittelisi vihollisten vanhingoittamisen/tappamisen tarkoitusta hyppimistä turhaksi, onhan monissa mapeissa sellaisia kohtia, joista vain hyppelyllä voi toiselle puolelle ampua, ellei kierrä, tai mene ali/yli esteen.
Tämän kyseisen kiven päällä hyppely ei estänyt omia puolulaisia tai heidän näkökenttää.
Tulen vasta nyt näin jälkikäteen "itkemään" banneistani, koska kyseinen servu on kuitenkin hyvä, ja tämän hetkinen serveri (Autistit) jolla pelaan, lopetetaan.
Olisiko mahdollista että saisin bannini anteeksi tämän kerran ja voisin tulla serverille pelaamaan?
TL;DR
Kiitos!
- Santuweed
POISTAKAA TÄÄ KÄYTTÄJÄ!- Viestien lukumäärä : 5
Vs: Santuweed - Bannit 23.08.2013
musta vaan tuntuu et olit vielä puolessa välissää rundin aikaa vielä siinä kivellä hyppelemässä ampuaksesi vihollisia. kun aina ei frägäily ole rennon ja mukavan peliseuran idea. mutta mitäpä minä sanomaan kun en tiedä tarkalleen mitä teit, vain veikkaan. jos osuin oikeaseen niin pitää alkaa lottoomaa itekki, kun moni sitä tekee.
Amethys- Viestien lukumäärä : 24
Ikä : 33
Olit aivan oikeassa Amethys,kyseinen herra hyppeli kiven päällä runnin puolessa välissä ja ampuili siellä taktiikalla vihuja,sillä aikaan muut me ja haki hossuja.Eikä toi hyppely nyt tohon pelkästään jäänyt,edellisessä mapissa oli kans sitä tasohyppelyä ihan riittävästi,joten huilaat nyt jonkin aikaan ja sit katotaan mitä tehdään sun kanssa.
Janettee- Viestien lukumäärä : 22
Noh, on se kumma kun ei aikuisilla miehillä sen vertaa pinnaa löydy et voisi näin rauhallisen ja ymmärtäväisen postauksen jälkeen joustaa, jos joku on vähän pomppinut pelissä oman tiimin avuksi estämättä ketään, ja sen sijaan ottanut vihollisen huomion pois hossuista ja johtamalla ct tiimi voittoon. Mutta vissiin ihan turha mun tähän mitään kommentoida, ei kuitenkaan päätöstä vaihda.. Nähää sit vissii elokuussa taas, jos enää pelailen sillon.
Mielummin katselen mahdollisimman hyvin pidetyistä säännöistä kun ne kerta on tehty, kun että niistä lipsuttas antaen kenen tahansa tehdä mitä tahansa.
Oma tyyli scoutilla on aina että menen kuin muutkin ja jos on lähellä niin ammun lonkalta ja toivon että osuu. joskus on myös hauska ottaa muistakin aseista crosshairi pois, tuo lisä jännitystä ja myös saa muut mahdollisuuden osua muhun paremmin jos en itse osu hetkessä ilman tähtäintä.
Oma tyyli scoutilla on aina että menen kuin muutkin ja jos on lähellä niin ammun lonkalta ja toivon että osuu. joskus on myös hauska ottaa muistakin aseista crosshairi pois, tuo lisä jännitystä ja myös saa muut mahdollisuuden osua muhun paremmin jos en itse osu hetkessä ilman tähtäintä.
Sitä mä tässä vähän ihmettelenki ku ollaan niin saatanan vakavissaa jos joku hyppelee vaikka servun tarkoitus on olla hauska hupi serveri eikä mikään vakava frägi luola.
En ikinä yrittäis pelata tosissaan ilman virnettä naamalla jollai scoutilla
ja ethän sä niinkään hyppelystä saanut vaan siitä että jäit istuun taakse kun muut yrittivät hakea hossuja. kyllä se musta frägäilyltä tuntuu jos jää militiassa kiven luo ammuskelee kun taas että koittais hakea hossuja muiden kanssa.
Käsitätkö huvin sillä että muut katselee kuolleena kun sä sitten pompit scoutti kädes kiven takana piilos?
Mun hupi on yrittää totella sääntöjä, kuunnella rakkaiden puhetta ja välillä sanoa jotai ihmeellistä mikkiin ja tulla haukutuksi homoksi yksinäisen jonnen suusta joka sitten lähtee lentelee muualle hetken päästä
ja sitä mieltä olen juuri, että pitää olla sääntöjen suhteen vakavissaan tai muuten ne on turhaan kirjotettu. Kun säännöt pystyy hyväksymään, niin sen jälkeen on hupi.
Käsitätkö huvin sillä että muut katselee kuolleena kun sä sitten pompit scoutti kädes kiven takana piilos?
Mun hupi on yrittää totella sääntöjä, kuunnella rakkaiden puhetta ja välillä sanoa jotai ihmeellistä mikkiin ja tulla haukutuksi homoksi yksinäisen jonnen suusta joka sitten lähtee lentelee muualle hetken päästä
ja sitä mieltä olen juuri, että pitää olla sääntöjen suhteen vakavissaan tai muuten ne on turhaan kirjotettu. Kun säännöt pystyy hyväksymään, niin sen jälkeen on hupi.
Onhan meillä joskus teille riittänytkin pinna. Ollaan joskus otettu näitä banneja pois. 100% näistä henkilöistä kuitenkin saa aina uudelleen bannit ja hyvin usein samoista syistä kuin aiemminkin.Santuweed kirjoitti:Noh, on se kumma kun ei aikuisilla miehillä sen vertaa pinnaa löydy et voisi näin rauhallisen ja ymmärtäväisen postauksen jälkeen joustaa, jos joku on vähän pomppinut pelissä oman tiimin avuksi estämättä ketään, ja sen sijaan ottanut vihollisen huomion pois hossuista ja johtamalla ct tiimi voittoon. Mutta vissiin ihan turha mun tähän mitään kommentoida, ei kuitenkaan päätöstä vaihda.. Nähää sit vissii elokuussa taas, jos enää pelailen sillon.
Kaikissa urheilulajeissaki on säännöt, mutta silti ne monen mielestä on hupia. Auto-urheilussaki on säännöt ja joku pitää sitäki hupina. Autolla ajaessaki on säännöt ja jotku tykkää yksinkertaisesti ajaa. Vieläkö tarvii antaa esimerkkejä?Santuweed kirjoitti:Sitä mä tässä vähän ihmettelenki ku ollaan niin saatanan vakavissaa jos joku hyppelee vaikka servun tarkoitus on olla hauska hupi serveri eikä mikään vakava frägi luola.
vjscope- Viestien lukumäärä : 139
Päätettiin et voidaan päästää sut takas mut kannattaa nyt sitte mennä sääntöjen mukaan. Vastaa tähän viestiin nii otan bannit pois.
Ok.
Kiitos, yritän parhaani mukaan lukea mahdollisimman tarkasti kaikki säännöt enne kuin pääsen takaisin.
Kiitos, yritän parhaani mukaan lukea mahdollisimman tarkasti kaikki säännöt enne kuin pääsen takaisin.
Noni. Ei muutaki peliä!
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa