Saisinko bännit pois?
3 posters
Sivu 1 / 1
Saisinko bännit pois?
STEAM UserID STEAM_1:0:12486612
Nick: Pevu
Ke 26 joulukuuta 11:50 viimeks pelasin, tuon palvelin jutun mukaan.
En tiedä mistä syystä olen bännit saanut, omasta mielestä käyttäytynyt asiallisesti, en osaa koodata tai mitää sellasta, haluaisin bännit pois sillä kavereita pelaa servulla, lupaan käyttäytyä asiallisesti jos saatte bännit pois?
Ikää tosiaan kohta 21 ja pelannu sorsaakin vanhojen juoppojen servulla jo isojen poikien servun aikaan, eli monta monta vuotta, enkä koskaan siellä saanut bännejä, joten vähän ihmetytti tämä globalin bännit :S
Nick: Pevu
Ke 26 joulukuuta 11:50 viimeks pelasin, tuon palvelin jutun mukaan.
En tiedä mistä syystä olen bännit saanut, omasta mielestä käyttäytynyt asiallisesti, en osaa koodata tai mitää sellasta, haluaisin bännit pois sillä kavereita pelaa servulla, lupaan käyttäytyä asiallisesti jos saatte bännit pois?
Ikää tosiaan kohta 21 ja pelannu sorsaakin vanhojen juoppojen servulla jo isojen poikien servun aikaan, eli monta monta vuotta, enkä koskaan siellä saanut bännejä, joten vähän ihmetytti tämä globalin bännit :S
Pevu- Viestien lukumäärä : 4
Vs: Saisinko bännit pois?
Ett sit aiemmin viittinyt tulla kyseleen banneja pois..!! Varmaan joku muistaa ett miks oot moisen saanut :'( mä enn ainakaan muistaakseni oo moisia antanut..
PenskA- Viestien lukumäärä : 48
26. joulukuuta?
L 01/25/2013 - 15:28:25: [advcommands.smx]...
Tuota aikaisemmaks ei riitä adminlogit eli arvoitukseksi jää.
L 01/25/2013 - 15:28:25: [advcommands.smx]...
Tuota aikaisemmaks ei riitä adminlogit eli arvoitukseksi jää.
vjscope- Viestien lukumäärä : 139
Anteeksi että nyt vasta pyydän bännejä pois, pidin taukoa pelaamisesta intin takia, niin huomasin vasta et jostain syystä bännit saanut, yhteisöpalvelimista ku kattoo nii viimeksi sillon pelannut.
Eli oot rikkonu meidä sääntöjä nii pahasti et oot saanu permit. Ajattelit, että "ei mitää väliä vaikka saiski bannit ku kuitenki pidän taukoa intin takia." Sit ku se sulle sopii nii tuut pyytään banneja pois ja oletat et me päästetää takas? Aika itsekeskeinen ajattelutapa. Ostat uuden accountin tai pysyt poissa.
En todellakaan ole sillein ajatellut! enkä ole tahalteni rikkonut sääntöjä, en edes tiedä mitä sääntöä olen rikkonut? en vain ole pelannut intin takia ja nyt kun haluaisin pelata niin sit huomaanki että olen bännit saanu, enkä tiedä edes syytä, anteeksi tämä vaiva.
Enkä uutta accounttia viitsi tehdä kun tällä pelaillut 2006 vuodesta lähtien, enkä ole koskaan missään pelissä saanut bännejä ennen tätä.
No eiköhän tämä aihe sitten ole käsitelty.
Similar topics
» Bannit pois?
» Bannit (?)
» turhat bännit.
» Bannit tuli
» Bannit ilmeisesti väärinkäsityksestä johtuen?
» Bannit (?)
» turhat bännit.
» Bannit tuli
» Bannit ilmeisesti väärinkäsityksestä johtuen?
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa