turhat bännit.
+2
PenskA
Surtsi
6 posters
Sivu 1 / 1
turhat bännit.
juuh elikkäs tänään päivällä pelailin servullanne ja sain bännit turhaan. olen nyt kolmet bännit saanut servullenne josta yksi on aiheellinen koska en lukenut sääntöjä ja bhoppasin. kahdella muulla kerralla olen lukenut säännöt ennen tositoimia ja olen noudattanut niitä. en muista kellon aikaa tämän päiväsestä mutta kolmea mappia kerkesin pelata (mappien nimiä en tiedä) mutta 2 mappi oli fudis kenttä. olisi kiva tietää mistä syystä tämän päiväinen bännit tuli.
tämän päiväisen bännin syynä oli joku "äbööli" tai vastaava.
steamid. STEAM_1:1:21544595
tämän päiväisen bännin syynä oli joku "äbööli" tai vastaava.
steamid. STEAM_1:1:21544595
Surtsi- Viestien lukumäärä : 4
Vs: turhat bännit.
on ihme homma ku kukaan ei ikinä muista mitä on pelannut ja mihin aikaan!! jos kerran oot saanu phopista bannit... niin mistäs sait ne toiset sitt?? ps: ottaa korvan käteen ja kuuntelee on suakin varmaan varoitettu ennen ku sait bannia...
PenskA- Viestien lukumäärä : 48
ei ole mitään varotuksia tullut muistan vaan että muutaman pään ammuin ak:lla ja sit napsit. enkä mä niitä aikoja hirveesti jaksanu katella ku ruokaa lähdin tekemään. ja mä olen uusi servulla joten en voi tietää kaikkien mappien nimiä jotka servulla pyörii.
olet uusi ja olet saanut jo 3bannit
no niin sehän tässä rupee nyt vähän ihmetyttää.. onko adminit sit niin vitun paskoi ite pelaa et pitää antaa bännei ku ei pärjää vai mikä tässä on?
"onko adminit sit niin vitun paskoi ite pelaa et pitää antaa bännei ku ei pärjää vai mikä tässä on?"
ei me paskoja olla!! me rangaistaan tyhmiä pelaajia. jotka ei nouda sääntöjä... mutt mä enn tiedä sun banneistä mitään!! en tiiä kuka on antaja ett ootellaan sitä oikeeta antajaa nyt vaan.. Ps:epäilen ett saat pois ku on jo 3:net bannit
ei me paskoja olla!! me rangaistaan tyhmiä pelaajia. jotka ei nouda sääntöjä... mutt mä enn tiedä sun banneistä mitään!! en tiiä kuka on antaja ett ootellaan sitä oikeeta antajaa nyt vaan.. Ps:epäilen ett saat pois ku on jo 3:net bannit
Kyllä minä ainaki oon paska pelaan. Jos haluut pro-pelaajia vastaan pelata nii mee muualle pelailee.
vjscope- Viestien lukumäärä : 139
Surtsi kirjoitti:no niin sehän tässä rupee nyt vähän ihmetyttää.. onko adminit sit niin vitun paskoi ite pelaa et pitää antaa bännei ku ei pärjää vai mikä tässä on?
Laita voice_enable 1 ja kuuntele mitä sulle sanotaan. Etkä sinäkään mikään mestaripelaaja ole. Ainakaan statsiesi perusteella.
Kopiovastaava- Viestien lukumäärä : 36
kuules kaikki on päällä pelissä joten kuulen kyllä jos mulle jotain sanotaan. ja eikai ne statsit voi olla hyvät jos pelaan parit eco rundit aina siellä ja yhen ase rundin jälkeen saan bännit.
Voi surkeus taas
Janettee- Viestien lukumäärä : 22
Siis mitä sä nyt selität? Ekassa viestissä lukee selvästi, että futismapissa sait bannia. Miten ihmeessä sä olet sitten voinut saada monoa "aserundin" jälkeen?Surtsi kirjoitti:kuules kaikki on päällä pelissä joten kuulen kyllä jos mulle jotain sanotaan. ja eikai ne statsit voi olla hyvät jos pelaan parit eco rundit aina siellä ja yhen ase rundin jälkeen saan bännit.
Kopiovastaava- Viestien lukumäärä : 36
Surtsi kirjoitti:ei ole mitään varotuksia tullut muistan vaan että muutaman pään ammuin ak:lla ja sit napsit. enkä mä niitä aikoja hirveesti jaksanu katella ku ruokaa lähdin tekemään. ja mä olen uusi servulla joten en voi tietää kaikkien mappien nimiä jotka servulla pyörii.
Ja pelasit socceria? Siinähän voikin eksyä?
vjscope- Viestien lukumäärä : 139
vjscope kirjoitti:Surtsi kirjoitti:ei ole mitään varotuksia tullut muistan vaan että muutaman pään ammuin ak:lla ja sit napsit. enkä mä niitä aikoja hirveesti jaksanu katella ku ruokaa lähdin tekemään. ja mä olen uusi servulla joten en voi tietää kaikkien mappien nimiä jotka servulla pyörii.
Ja pelasit socceria? Siinähän voikin eksyä?
Se katsomo osaa välillä olla aika petollinen... itekki kerran eksyin sinne ja vietin viikon siellä selviytyen omaa kustani juomalla kun en löytänyt pois.
Vanhanen- Viestien lukumäärä : 36
Similar topics
» Bannit ja tottakai omasta mielestä turhat
» Bannit (?)
» Bannit pois?
» Bannit tuli
» Saisinko bännit pois?
» Bannit (?)
» Bannit pois?
» Bannit tuli
» Saisinko bännit pois?
Sivu 1 / 1