Banni-itku
4 posters
Sivu 1 / 1
Banni-itku
Pelinick: Jambo
STEAM_ID: STEAM_0:0:4327227
Sain 15.6. noin klo 20:20 bannit sen vuoksi että kiersin de_mirage -mapissa pommipaikalta B pommipaikalle A terroristien spawnin kautta. Tämä mappi oli minulle uusi (en ole pelannut kuukauteen/pariin), enkä tiennyt optimaalista reittiä näiden kahden paikan välillä. Sheikki minulle siitä huomautti ja ennen kuin olin ehtinyt näyttää parantaneeni tapani niin minut bannattiin vuodeksi (Zeus castasi ukkosensa mun päälle ja banni tuli siis tämän saman kuoleman aikana). Olen pelannut tällä servulla aina kun counter-strikee pelaan ja olen pelannut siitä lähtien ku servu oli vielä Isojen Poikien Servu.
Mikäli auttaa logien selaamista niin bannin syyksi taidettiin antaa "naamaraja"
STEAM_ID: STEAM_0:0:4327227
Sain 15.6. noin klo 20:20 bannit sen vuoksi että kiersin de_mirage -mapissa pommipaikalta B pommipaikalle A terroristien spawnin kautta. Tämä mappi oli minulle uusi (en ole pelannut kuukauteen/pariin), enkä tiennyt optimaalista reittiä näiden kahden paikan välillä. Sheikki minulle siitä huomautti ja ennen kuin olin ehtinyt näyttää parantaneeni tapani niin minut bannattiin vuodeksi (Zeus castasi ukkosensa mun päälle ja banni tuli siis tämän saman kuoleman aikana). Olen pelannut tällä servulla aina kun counter-strikee pelaan ja olen pelannut siitä lähtien ku servu oli vielä Isojen Poikien Servu.
Mikäli auttaa logien selaamista niin bannin syyksi taidettiin antaa "naamaraja"
Jambobo- Viestien lukumäärä : 6
Vs: Banni-itku
Counter-Strike:Sourcea 78 tuntia. Et sä kyllä paljoo oo pelannu tämän porukan kanssa...
Mutta juu. Sheikki varmaan osaa tarkentaa.
Mutta juu. Sheikki varmaan osaa tarkentaa.
Kopiovastaava- Viestien lukumäärä : 36
Lisäselvityksenä vielä sellainen pikku juttu että tämä bannaus tapahtui siis sen aikana kun Janette ja Scope keskustelivat keskenään että saako vihollisten basen kautta kiertää yksi pelaaja vaiko ei ketään
Ja päätit lähteä kokeilemaan et saako?
vjscope- Viestien lukumäärä : 139
vjscope
Ja päätit lähteä kokeilemaan et saako?
Ei vaan tämä keskustelu lähti liikkeelle siitä Sheikin huomautuksesta. Mutta kyllä se tuli selväksi että ei saa
Pystyisittekö sanoon sille Sheikille tästä ku sitä ei oo näkyny? Haluisin tulla pelaamaan serverille illalla ku mainostitte jotai bileitä Facebookissa ja mullakin on juhlimisen aihetta kun mut päästettiin ammattikorkeeseen
vjscope kirjoitti:Minnepäin?
Turkuun. Kone- ja tuotantotekniikkaan pääsin suoraan ja oon jonossa Tietotekniikalle
Jos näen sheikkiä, sanon et sitä kaipaillaan. Muuta en voi lupailla kun ei kuulu minulle.
vjscope- Viestien lukumäärä : 139
En juuri tapausta enää muista, mutta en minä noita bännejä huvikseenkaan jakele. Hyvvää viikonlopun jatkoa.
Sheikki- Viestien lukumäärä : 9
Ikä : 33
Asia kunnossa, nähkäämme siis ensi kesänä! Viikonloppuja sinnekki
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa