Puliukot
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Turhaaa bänniä

+4
vjscope
PenskA
Vanhanen
habib
8 posters

Siirry alas

Turhaaa bänniä Empty Turhaaa bänniä

Viesti kirjoittaja habib Ke Toukokuu 01, 2013 4:01 pm

Taisin pari kertaa valottaa omia tai blockkia adminia tjsp 13.4 16:39 ja heti lyötiin vuoden bännit. Voitaisko ne ottaa pois? lupaan kyllä käyttäyä.
STEAM_0:1:16622561

habib

Viestien lukumäärä : 6
Join date : 29.04.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Turhaaa bänniä Empty Vs: Turhaaa bänniä

Viesti kirjoittaja Vanhanen Ke Toukokuu 01, 2013 5:14 pm

13.4?!! et sit voinu yhtää aikasemmi tulla? Very Happy

Vanhanen

Viestien lukumäärä : 36
Join date : 25.02.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Turhaaa bänniä Empty Vs: Turhaaa bänniä

Viesti kirjoittaja PenskA Ke Toukokuu 01, 2013 9:31 pm

tekee ihan hyvää pitää vuoden paussi..... Exclamation oisko kannattanut miettiä sitä ennen ku sait bannit?? Ps: mistä teitä jonneja oikeen riittää....
PenskA
PenskA

Viestien lukumäärä : 48
Join date : 20.02.2013
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Turhaaa bänniä Empty Vs: Turhaaa bänniä

Viesti kirjoittaja Vanhanen Ke Toukokuu 01, 2013 10:19 pm

e... vitut


Viimeinen muokkaaja, Vanhanen pvm To Toukokuu 02, 2013 4:07 pm, muokattu 1 kertaa

Vanhanen

Viestien lukumäärä : 36
Join date : 25.02.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Turhaaa bänniä Empty Vs: Turhaaa bänniä

Viesti kirjoittaja vjscope To Toukokuu 02, 2013 2:51 pm

Vanhanen kirjoitti:http://www.hs.fi/fingerpori/s1305668365842[url][/url] Very Happy

Fail vanhanen! study
vjscope
vjscope

Viestien lukumäärä : 139
Join date : 20.02.2013
Paikkakunta : Oulu

Takaisin alkuun Siirry alas

Turhaaa bänniä Empty Vs: Turhaaa bänniä

Viesti kirjoittaja vjscope To Toukokuu 02, 2013 3:02 pm

Kui sää soccer-mapissa valotat tai blockit adminia? Yks kysymys: Oliko voice_enable 0 tai mutella joku? bounce
vjscope
vjscope

Viestien lukumäärä : 139
Join date : 20.02.2013
Paikkakunta : Oulu

Takaisin alkuun Siirry alas

Turhaaa bänniä Empty Vs: Turhaaa bänniä

Viesti kirjoittaja habib Pe Toukokuu 03, 2013 2:48 pm

vjscope kirjoitti:Kui sää soccer-mapissa valotat tai blockit adminia? Yks kysymys: Oliko voice_enable 0 tai mutella joku? bounce
Mappi oli kyllä Inferno, aikasemmin en tullut koska en ollut tietoinen tästä forumista? Ja mikä voice enable?

habib

Viestien lukumäärä : 6
Join date : 29.04.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Turhaaa bänniä Empty Vs: Turhaaa bänniä

Viesti kirjoittaja vjscope Pe Toukokuu 03, 2013 10:47 pm

L 04/13/2013 - 16:31:56: -------- Mapchange to de_inferno --------

Kyllä, aivan oikein. Luin vain väärästä kohtaa ja muistin väärin näemmä tilanteen. voice_enable 0 tarkoittaa, että et kuule muiden pelaajien puheääniä. Ei muistakaan näemmä kahden viikon päähän joten en voi auttaa.

L 04/13/2013 - 16:39:02: [basebans.smx] "Scope<3><STEAM_1:1:13344996><>" banned "habib<37><STEAM_1:1:16622561><>" (minutes "9999999") (reason "telttailu")
vjscope
vjscope

Viestien lukumäärä : 139
Join date : 20.02.2013
Paikkakunta : Oulu

Takaisin alkuun Siirry alas

Turhaaa bänniä Empty Vs: Turhaaa bänniä

Viesti kirjoittaja habib La Toukokuu 04, 2013 8:39 am

vjscope kirjoitti:L 04/13/2013 - 16:31:56: -------- Mapchange to de_inferno --------

Kyllä, aivan oikein. Luin vain väärästä kohtaa ja muistin väärin näemmä tilanteen. voice_enable 0 tarkoittaa, että et kuule muiden pelaajien puheääniä. Ei muistakaan näemmä kahden viikon päähän joten en voi auttaa.

L 04/13/2013 - 16:39:02: [basebans.smx] "Scope<3><STEAM_1:1:13344996><>" banned "habib<37><STEAM_1:1:16622561><>" (minutes "9999999") (reason "telttailu")

Kyllä oon kaiken kuullu mitä mulle on sanottu, aika kummallista että siitä tulee vuoden bännit jos Infernon montussa vähän aikaa istuskelee ja tähtäilee? Mitään en oo kyllä basessa afkaillu ym ;P

habib

Viestien lukumäärä : 6
Join date : 29.04.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Turhaaa bänniä Empty Vs: Turhaaa bänniä

Viesti kirjoittaja vjscope La Toukokuu 04, 2013 11:49 am

Elämä on valintoja täynnä.
vjscope
vjscope

Viestien lukumäärä : 139
Join date : 20.02.2013
Paikkakunta : Oulu

Takaisin alkuun Siirry alas

Turhaaa bänniä Empty Vs: Turhaaa bänniä

Viesti kirjoittaja habib La Toukokuu 04, 2013 1:18 pm

vjscope kirjoitti:Elämä on valintoja täynnä.
Öö? Eli homman nimi on siis se, että te vaan jaatte näitä bännejä huviksenne ja sillon kun teitä ottaa päähän? Ymmärrän jos joku jatkaa pelleilyä eikä lopeta vaikka asiasta mainitaan, mutta te vaan viskotte bänniä millon huvittaa mainitsematta asiasta?

habib

Viestien lukumäärä : 6
Join date : 29.04.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Turhaaa bänniä Empty Vs: Turhaaa bänniä

Viesti kirjoittaja Amethys La Toukokuu 04, 2013 7:43 pm

+400 tuntia puliukot servulla pelanneena ei kertaakaa oo tullu mun aikana turhia banneja annettua kun oon ollut paikalla ja kun itse kuuntelen tarkkaa mitä keskustellaan niin kyllä siellä varotetaan ensin ja parin kuukauden sisään myös chattiin on monesti laitettu vielä kertaalleen varotus.

säännöt kannattaa lukea mielummin useaan kertaan ja soveltaa sääntöjä omaan pelaamiseen, niin välttyy banneilta. kuten missä tahansa muualla kodin ulkopuolella.

Amethys

Viestien lukumäärä : 24
Join date : 20.02.2013
Ikä : 32
Paikkakunta : Espoo

Takaisin alkuun Siirry alas

Turhaaa bänniä Empty Vs: Turhaaa bänniä

Viesti kirjoittaja vjscope Su Toukokuu 05, 2013 8:22 am

habib kirjoitti:
vjscope kirjoitti:Elämä on valintoja täynnä.
Öö? Eli homman nimi on siis se, että te vaan jaatte näitä bännejä huviksenne ja sillon kun teitä ottaa päähän? Ymmärrän jos joku jatkaa pelleilyä eikä lopeta vaikka asiasta mainitaan, mutta te vaan viskotte bänniä millon huvittaa mainitsematta asiasta?

Se on iha sama mulle miten sää tulkitset asian. Parit turhat bannit oon antanu ja niistä on keskusteltu ja ne on otettu pois, mutta tämä ei ole yksi niistä. Se on hyvä tulla kahden viikon jälkeen keskustelemaan asiasta kun en muista tapahtuneesta juuri mitään. Itse olet valintasi tehnyt ja jos et voi ottaa niistä vastuuta niin vältä K-18 merkintää.

PS. Hetkinen... taidankin muistaa tämän tapauksen! Eikös tää ollu se ku sanottii jätkälle et välillä vois mennä jonon ekana ja sit vaa päätettii seurata sitä. Eihä siitä sitte mitää tullu ja koko tiimi siellä montussa oli puolet rundista. Juu jatkahan matkaasi toisille servereille jos tunnistit tapauksen. lol!
vjscope
vjscope

Viestien lukumäärä : 139
Join date : 20.02.2013
Paikkakunta : Oulu

Takaisin alkuun Siirry alas

Turhaaa bänniä Empty Vs: Turhaaa bänniä

Viesti kirjoittaja habib Su Toukokuu 05, 2013 9:00 am

vjscope kirjoitti:
habib kirjoitti:
vjscope kirjoitti:Elämä on valintoja täynnä.
Öö? Eli homman nimi on siis se, että te vaan jaatte näitä bännejä huviksenne ja sillon kun teitä ottaa päähän? Ymmärrän jos joku jatkaa pelleilyä eikä lopeta vaikka asiasta mainitaan, mutta te vaan viskotte bänniä millon huvittaa mainitsematta asiasta?

Se on iha sama mulle miten sää tulkitset asian. Parit turhat bannit oon antanu ja niistä on keskusteltu ja ne on otettu pois, mutta tämä ei ole yksi niistä. Se on hyvä tulla kahden viikon jälkeen keskustelemaan asiasta kun en muista tapahtuneesta juuri mitään. Itse olet valintasi tehnyt ja jos et voi ottaa niistä vastuuta niin vältä K-18 merkintää.

PS. Hetkinen... taidankin muistaa tämän tapauksen! Eikös tää ollu se ku sanottii jätkälle et välillä vois mennä jonon ekana ja sit vaa päätettii seurata sitä. Eihä siitä sitte mitää tullu ja koko tiimi siellä montussa oli puolet rundista. Juu jatkahan matkaasi toisille servereille jos tunnistit tapauksen. lol!

Jos tää meininki on tällä servulla tällästä niin I rest my case, kukaan ei ole minulle mistään ekana menemisestä sanonu mitään ja mistä vitusta minä tietäsin että bännit saa pois tulemalla tänne? Kaverille sanoin että käyppä siellä kysäsemässä että voitasko ne ottaa pois ja sitten sanottiin et mene forumille. Mitä mä edes tuhlaan aikaani täällä, se miten sä perustelet asioita on aika vitun vammaista. Ja sä puhut jostain valinnoista? Mitä valinnanvaraa mulla oli tossa tilanteessa? Vittu ihansama vaikka saisinkin nää bännit pois kun teillä ei saa näköjään edes pelata normaalisti ilman että tulee bänniä.

habib

Viestien lukumäärä : 6
Join date : 29.04.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Turhaaa bänniä Empty Vs: Turhaaa bänniä

Viesti kirjoittaja Kopiovastaava Su Toukokuu 05, 2013 9:38 am

Juu eiköhän tämä ole jo käsitelty.
Kopiovastaava
Kopiovastaava

Viestien lukumäärä : 36
Join date : 20.02.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Turhaaa bänniä Empty Vs: Turhaaa bänniä

Viesti kirjoittaja vjscope Su Toukokuu 05, 2013 12:33 pm

Mun mielestä tää on tosi hauskaa kun aluksi perseilet ja sitten tulet tänne suunnilleen kyynel silmäkulmassa esittämään viatonta. Kyllähän sitä sitten ollaan niin asiallisia ja selitellään kaikenlaista kun se maito on jo maassa. Siinä sulle valinnanvaraa. Jos sua oikein vielä vituttaa, että tulit tänne tuhlaamaan aikaasi niin aina voit ajatella, että saipa scope taas ainakin aikamoiset naurut lukiessaan kirjoituksiasi. Ah kun kirvelee tämä ironia? sunny
vjscope
vjscope

Viestien lukumäärä : 139
Join date : 20.02.2013
Paikkakunta : Oulu

Takaisin alkuun Siirry alas

Turhaaa bänniä Empty Vs: Turhaaa bänniä

Viesti kirjoittaja Puli_OscaR Su Toukokuu 05, 2013 3:48 pm

ihme itkupilli

Puli_OscaR

Viestien lukumäärä : 8
Join date : 10.04.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Turhaaa bänniä Empty Vs: Turhaaa bänniä

Viesti kirjoittaja Janettee Ma Toukokuu 06, 2013 4:49 am

Saman tien pamauttaa bermit,tässä kun lukee noita juttuja niin tää on ikuinen itkiä.Kun ei mene perille niin ei mene. !!
Janettee
Janettee

Viestien lukumäärä : 22
Join date : 20.02.2013
Paikkakunta : Jyväskylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Turhaaa bänniä Empty Vs: Turhaaa bänniä

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa