Puliukot
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

turhat bännit.

+2
PenskA
Surtsi
6 posters

Siirry alas

turhat bännit. Empty turhat bännit.

Viesti kirjoittaja Surtsi Pe Huhti 19, 2013 8:06 pm

juuh elikkäs tänään päivällä pelailin servullanne ja sain bännit turhaan. olen nyt kolmet bännit saanut servullenne josta yksi on aiheellinen koska en lukenut sääntöjä ja bhoppasin. kahdella muulla kerralla olen lukenut säännöt ennen tositoimia ja olen noudattanut niitä. en muista kellon aikaa tämän päiväsestä mutta kolmea mappia kerkesin pelata (mappien nimiä en tiedä) mutta 2 mappi oli fudis kenttä. olisi kiva tietää mistä syystä tämän päiväinen bännit tuli.

tämän päiväisen bännin syynä oli joku "äbööli" tai vastaava.

steamid. STEAM_1:1:21544595

Surtsi

Viestien lukumäärä : 4
Join date : 19.04.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

turhat bännit. Empty Vs: turhat bännit.

Viesti kirjoittaja PenskA Pe Huhti 19, 2013 8:45 pm

on ihme homma ku kukaan ei ikinä muista mitä on pelannut ja mihin aikaan!! jos kerran oot saanu phopista bannit... niin mistäs sait ne toiset sitt?? Shocked ps: ottaa korvan käteen ja kuuntelee on suakin varmaan varoitettu ennen ku sait bannia...
PenskA
PenskA

Viestien lukumäärä : 48
Join date : 20.02.2013
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

turhat bännit. Empty Vs: turhat bännit.

Viesti kirjoittaja Surtsi La Huhti 20, 2013 10:25 am

ei ole mitään varotuksia tullut muistan vaan että muutaman pään ammuin ak:lla ja sit napsit. enkä mä niitä aikoja hirveesti jaksanu katella ku ruokaa lähdin tekemään. ja mä olen uusi servulla joten en voi tietää kaikkien mappien nimiä jotka servulla pyörii.

Surtsi

Viestien lukumäärä : 4
Join date : 19.04.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

turhat bännit. Empty Vs: turhat bännit.

Viesti kirjoittaja PenskA La Huhti 20, 2013 1:49 pm

olet uusi ja olet saanut jo 3bannit lol!
PenskA
PenskA

Viestien lukumäärä : 48
Join date : 20.02.2013
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

turhat bännit. Empty Vs: turhat bännit.

Viesti kirjoittaja Surtsi Su Huhti 21, 2013 7:25 am

no niin sehän tässä rupee nyt vähän ihmetyttää.. onko adminit sit niin vitun paskoi ite pelaa et pitää antaa bännei ku ei pärjää vai mikä tässä on?

Surtsi

Viestien lukumäärä : 4
Join date : 19.04.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

turhat bännit. Empty Vs: turhat bännit.

Viesti kirjoittaja PenskA Su Huhti 21, 2013 8:33 am

"onko adminit sit niin vitun paskoi ite pelaa et pitää antaa bännei ku ei pärjää vai mikä tässä on?"

ei me paskoja olla!! me rangaistaan tyhmiä pelaajia. jotka ei nouda sääntöjä... mutt mä enn tiedä sun banneistä mitään!! en tiiä kuka on antaja ett ootellaan sitä oikeeta antajaa nyt vaan.. Ps:epäilen ett saat pois ku on jo 3:net bannit affraid
PenskA
PenskA

Viestien lukumäärä : 48
Join date : 20.02.2013
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

turhat bännit. Empty Vs: turhat bännit.

Viesti kirjoittaja vjscope Su Huhti 21, 2013 11:02 am

Kyllä minä ainaki oon paska pelaan. Jos haluut pro-pelaajia vastaan pelata nii mee muualle pelailee. Shocked
vjscope
vjscope

Viestien lukumäärä : 139
Join date : 20.02.2013
Paikkakunta : Oulu

Takaisin alkuun Siirry alas

turhat bännit. Empty Vs: turhat bännit.

Viesti kirjoittaja Kopiovastaava Ma Huhti 22, 2013 1:53 am

Surtsi kirjoitti:no niin sehän tässä rupee nyt vähän ihmetyttää.. onko adminit sit niin vitun paskoi ite pelaa et pitää antaa bännei ku ei pärjää vai mikä tässä on?

Laita voice_enable 1 ja kuuntele mitä sulle sanotaan. Etkä sinäkään mikään mestaripelaaja ole. Ainakaan statsiesi perusteella.
Kopiovastaava
Kopiovastaava

Viestien lukumäärä : 36
Join date : 20.02.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

turhat bännit. Empty Vs: turhat bännit.

Viesti kirjoittaja Surtsi Ti Huhti 23, 2013 8:31 am

kuules kaikki on päällä pelissä joten kuulen kyllä jos mulle jotain sanotaan. ja eikai ne statsit voi olla hyvät jos pelaan parit eco rundit aina siellä ja yhen ase rundin jälkeen saan bännit.

Surtsi

Viestien lukumäärä : 4
Join date : 19.04.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

turhat bännit. Empty Vs: turhat bännit.

Viesti kirjoittaja Janettee Ke Huhti 24, 2013 6:09 am

Voi surkeus taas Crying or Very sad
Janettee
Janettee

Viestien lukumäärä : 22
Join date : 20.02.2013
Paikkakunta : Jyväskylä

Takaisin alkuun Siirry alas

turhat bännit. Empty Vs: turhat bännit.

Viesti kirjoittaja Kopiovastaava Ke Huhti 24, 2013 12:34 pm

Surtsi kirjoitti:kuules kaikki on päällä pelissä joten kuulen kyllä jos mulle jotain sanotaan. ja eikai ne statsit voi olla hyvät jos pelaan parit eco rundit aina siellä ja yhen ase rundin jälkeen saan bännit.
Siis mitä sä nyt selität? Ekassa viestissä lukee selvästi, että futismapissa sait bannia. Miten ihmeessä sä olet sitten voinut saada monoa "aserundin" jälkeen?
Kopiovastaava
Kopiovastaava

Viestien lukumäärä : 36
Join date : 20.02.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

turhat bännit. Empty Vs: turhat bännit.

Viesti kirjoittaja vjscope Ke Huhti 24, 2013 8:48 pm

Surtsi kirjoitti:ei ole mitään varotuksia tullut muistan vaan että muutaman pään ammuin ak:lla ja sit napsit. enkä mä niitä aikoja hirveesti jaksanu katella ku ruokaa lähdin tekemään. ja mä olen uusi servulla joten en voi tietää kaikkien mappien nimiä jotka servulla pyörii.

Ja pelasit socceria? Siinähän voikin eksyä? Very Happy
vjscope
vjscope

Viestien lukumäärä : 139
Join date : 20.02.2013
Paikkakunta : Oulu

Takaisin alkuun Siirry alas

turhat bännit. Empty Vs: turhat bännit.

Viesti kirjoittaja Vanhanen Ke Huhti 24, 2013 9:10 pm

vjscope kirjoitti:
Surtsi kirjoitti:ei ole mitään varotuksia tullut muistan vaan että muutaman pään ammuin ak:lla ja sit napsit. enkä mä niitä aikoja hirveesti jaksanu katella ku ruokaa lähdin tekemään. ja mä olen uusi servulla joten en voi tietää kaikkien mappien nimiä jotka servulla pyörii.

Ja pelasit socceria? Siinähän voikin eksyä? Very Happy

Se katsomo osaa välillä olla aika petollinen... itekki kerran eksyin sinne ja vietin viikon siellä selviytyen omaa kustani juomalla kun en löytänyt pois. Sad

Vanhanen

Viestien lukumäärä : 36
Join date : 25.02.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

turhat bännit. Empty Vs: turhat bännit.

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa