Puliukot
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Epämääräinen banni

3 posters

Siirry alas

Epämääräinen banni Empty Epämääräinen banni

Viesti kirjoittaja Larre Su Kesä 16, 2013 3:14 pm

Steam ID: STEAM_0:1:11617829

Oma selitys tapahtumista: Mappina taisi olla "de_kabul3_b1". Pelasin ct:n puolella ja ammuin siinä sitten jonkun vastustajan kuten kuuluukin. Tämän jälkeen minut slayattiin. Kirjoitin chattiin "wut?" koska halusin tietää syyn rangaistukselle. Siinä sitten joku admineista selitti että ct:t eivät saa ryysiä terojen päätyyn. Noh, homma oli itselleni selvä, samalla tavalla oltiin pelaajia jo välillä ohjeistettu aiemmissakin mapeissa mutta olin tässä ilmeisesti syystä tai toisesta missannut adminin ohjeen. Tässä vaiheessa kuitenkin joku toinen admin alkoi huutaa mikkiinsä ettei minulle kannata asiaa alkaa selittää koska olen kuitenkin ulkomaalainen. Vastauksena kirjoitin chattiin: "joo, ruottalainen". Siinä vaiheessa kuului porukoiden mikeistä harvinaisen eläimellistä mölinää ja lensin ulos servusta.

Päivämäärä ja kellonaika: 13. 6. 2013, noin klo 21

Kiinnostaisi tietää syy tälle bannille. Tuskin kukaan admin oikeasti luuli minun olevan ruotsalainen (serverillä taitaa vielä näkyä mistä maasta kukin pelaaja joinaa) ja ryysäämisestä minua jo rangaistiin slayaamalla, perma ban moisesta tuntuu hieman liioitellulta varsinkin kun pelasin servulla ensimmäistä kertaa. Itselleni on sinällään aivan sama jääkö banni voimaan vai ei, kaveri vain valitti kun olisi halunnut että mennään servulle pelaamaan.

Larre

Viestien lukumäärä : 1
Join date : 15.06.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Epämääräinen banni Empty Vs: Epämääräinen banni

Viesti kirjoittaja Vanhanen Su Kesä 16, 2013 4:27 pm

Tätä ei kyl varmaa kukaa admineista muista enää ku kaikki ollu siel +3promilles Very Happy

Vanhanen

Viestien lukumäärä : 36
Join date : 25.02.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Epämääräinen banni Empty Vs: Epämääräinen banni

Viesti kirjoittaja vjscope Ma Kesä 17, 2013 8:56 am

Haha! Joo muistan mää tän. Kannattaa varmaa miettiä et mitä sanoo. Wink Jos se kerta on iha sama nii lukkoon vaan aihe...
vjscope
vjscope

Viestien lukumäärä : 139
Join date : 20.02.2013
Paikkakunta : Oulu

Takaisin alkuun Siirry alas

Epämääräinen banni Empty Vs: Epämääräinen banni

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa