Puliukot
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Banaanit (?)

5 posters

Siirry alas

Banaanit (?) Empty Banaanit (?)

Viesti kirjoittaja rzzr Ma Kesä 03, 2013 5:13 pm

Steam_1:1:17879514
Nick: rzz
3.6.2013 n. klo 19.35 (tai vähän myöhemmin) Mappina de_hiekka.

Oma sepustus:

Pelasin terroristina ja pommi ei ollut minulla. Pääsin vastustajaa selkään ja tapoin hänet (ilmeisesti admin). Tämän jälkeen admin toruu minua etten pelaa tiiminä vaikka nimenomaan tapoin vastustajan joka oli juoksemassa pommille. Voitimme rundin ja pommi oli plantatty. Tiedustelin mikä asiassa oli ongelmana jonka jälkeen kerkesin kuulla pirusti vihasta huutoa in game voicessa "muro-jonneista" ja sitten bannit. En tiedä kestoa, lähinnä ihmettelin mitä sääntöä rikoin? Tavoitteena kuitenkin varmaan on saada se pommi maahan ja voittaa rundi?
Vai onko olemassa joku sääntö joka pakoittaa tiimin juoksemaan koko rundin yhtenä pallona vailla mitään järkevää taktiikkaa? Vaikuttaa jotenkin typerältä, että pommimapissa jokaisen on juostava sen pommin vieressä. Vähän turhan helppoa CT:llä deffata planttia jos vihollinen voi tulla tasan yhdestä suunnasta.

Omasta mielestä turha banni ja ajattelin asian tuoda esille. Ainakin nyt sen takia, että tiedän mitä sääntöä rikoin ja tiedän toiste sitä välttää.

rzzr

Viestien lukumäärä : 5
Join date : 03.06.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Banaanit (?) Empty Vs: Banaanit (?)

Viesti kirjoittaja PenskA Ma Kesä 03, 2013 5:54 pm

Sait varmaan bannia retkeillystä.. ku ei maistunut pommin suojaus!!ps: se oli sun tehtävä terrona seurata pommia...
PenskA
PenskA

Viestien lukumäärä : 48
Join date : 20.02.2013
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Banaanit (?) Empty Vs: Banaanit (?)

Viesti kirjoittaja Sohvaperuna Ma Kesä 03, 2013 5:54 pm

Pommia pitää seurata mutta joissain mapeissa joissa pääsee nopeasti (pläntti paikalle johon pommi on menossa) selkään/yllättämään sivusta voi näin tehdä. Näin olen itse ymmärtänyt.

Sohvaperuna

Viestien lukumäärä : 19
Join date : 20.02.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Banaanit (?) Empty Vs: Banaanit (?)

Viesti kirjoittaja rzzr Ma Kesä 03, 2013 6:01 pm

Jos luit mitä kirjoitin, niin tapoin vihollisen joka oli menossa pommin kimppuun. Mitä se silloin on jos ei pommin suojausta?

rzzr

Viestien lukumäärä : 5
Join date : 03.06.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Banaanit (?) Empty Vs: Banaanit (?)

Viesti kirjoittaja PenskA Ma Kesä 03, 2013 6:57 pm

No niin no!! Odotetaan bannien antaneen adminin vastausta aiheeseen... Smile
PenskA
PenskA

Viestien lukumäärä : 48
Join date : 20.02.2013
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Banaanit (?) Empty Vs: Banaanit (?)

Viesti kirjoittaja vjscope Ma Kesä 03, 2013 10:34 pm

rzzr kirjoitti:Steam_1:1:17879514
Nick: rzz
3.6.2013 n. klo 19.35 (tai vähän myöhemmin) Mappina de_hiekka.

Oma sepustus:

Pelasin terroristina ja pommi ei ollut minulla. Pääsin vastustajaa selkään ja tapoin hänet (ilmeisesti admin).

Ei tarvinnut pidemmälle lukea. Kiitos käynnistä!
vjscope
vjscope

Viestien lukumäärä : 139
Join date : 20.02.2013
Paikkakunta : Oulu

Takaisin alkuun Siirry alas

Banaanit (?) Empty Vs: Banaanit (?)

Viesti kirjoittaja rzzr Ti Kesä 04, 2013 3:47 am

Roger that. Kiitos tyhjentävästä vastauksesta. Ilmeisesti kaikki shaiba mitä tämän servun admineista kuulee pitänee paikkansa. Selasin säännöt uudestaan läpi ja en rikkonut ensimmäistäkään. Sitten kun asiasta kysyy, niin saa vastaukseksi ei mitään.
Onnea ja menestystä internetin ihmeellisessä maailmassa. Muista toki käydä ulkonakin joskus.

rzzr

Viestien lukumäärä : 5
Join date : 03.06.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Banaanit (?) Empty Vs: Banaanit (?)

Viesti kirjoittaja vjscope Ti Kesä 04, 2013 9:41 am

Varmaan kannattaa provosoida? Sulla tulee olemaan suuria ongelmia auktoriteettien kanssa tulevaisuudessa.
vjscope
vjscope

Viestien lukumäärä : 139
Join date : 20.02.2013
Paikkakunta : Oulu

Takaisin alkuun Siirry alas

Banaanit (?) Empty Vs: Banaanit (?)

Viesti kirjoittaja rzzr Ti Kesä 04, 2013 12:05 pm

Eipä ole vielä mitään ongelmia ollut, enkä ymmärrä miksi tilanne tulevaisuudessa siitä muuttuisi. Hetken tässä jo kuitenkin ollut niiden auktoriteettien kanssa tekemisissä.
Jos ei itse pysty antamaan kunnon vastausta ja perustelemaan tekemisiänsä, niin turha odottaa vastapuolenkaan pysyvän asiallisena.

rzzr

Viestien lukumäärä : 5
Join date : 03.06.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Banaanit (?) Empty Vs: Banaanit (?)

Viesti kirjoittaja TimBe Ti Kesä 04, 2013 12:29 pm

Mä voin kyllä antaa sulle täydentävän vastauksen, vaikka en itse niitä bännejä antanutkaan. Sulle huomautettiin AINAKIN viisi kertaa, että kannattaisiko poika tehdä niitä tehtäviä? Siitä huolimatta aina sama jätkä oli frägäämässä aivan jossain muualla, kun muut tiimiläiset. Muut lähtivät B:lle, niin sinä lähdit A:lle ja päin vastoin. Itsekkin menin noin kolme kertaa puolustamaan A-pommipaikkaa terroristeillä ja sieltä lähtiessäni B:lle Pommin ollessa sielä, niin sä tulit joka kerta A:lta päin aidan takaa ja yritit sieltä ammuskella vihollisia selkään. Mielestäni et siis millään tavalla suorittanut tehtävää, joka on terroristeillä pommin pläniminen. Sillointällöin seikkailemisen ymmärtää, mutta kun se on aina sama jätkä, niin tässä on lopputulos.

TimBe

Viestien lukumäärä : 1
Join date : 20.02.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Banaanit (?) Empty Vs: Banaanit (?)

Viesti kirjoittaja vjscope Ti Kesä 04, 2013 2:01 pm

rzzr kirjoitti:Eipä ole vielä mitään ongelmia ollut, enkä ymmärrä miksi tilanne tulevaisuudessa siitä muuttuisi. Hetken tässä jo kuitenkin ollut niiden auktoriteettien kanssa tekemisissä.
Jos ei itse pysty antamaan kunnon vastausta ja perustelemaan tekemisiänsä, niin turha odottaa vastapuolenkaan pysyvän asiallisena.

rzzr kirjoitti:Steam_1:1:17879514
Nick: rzz
3.6.2013 n. klo 19.35 (tai vähän myöhemmin) Mappina de_hiekka.

Oma sepustus:

Pelasin terroristina ja pommi ei ollut minulla. Pääsin vastustajaa selkään ja tapoin hänet (ilmeisesti admin). Tämän jälkeen admin toruu minua etten pelaa tiiminä vaikka nimenomaan tapoin vastustajan joka oli juoksemassa pommille. Voitimme rundin ja pommi oli plantatty. Tiedustelin mikä asiassa oli ongelmana jonka jälkeen kerkesin kuulla pirusti vihasta huutoa in game voicessa "muro-jonneista" ja sitten bannit. En tiedä kestoa, lähinnä ihmettelin mitä sääntöä rikoin? Tavoitteena kuitenkin varmaan on saada se pommi maahan ja voittaa rundi?
Vai onko olemassa joku sääntö joka pakoittaa tiimin juoksemaan koko rundin yhtenä pallona vailla mitään järkevää taktiikkaa? Vaikuttaa jotenkin typerältä, että pommimapissa jokaisen on juostava sen pommin vieressä. Vähän turhan helppoa CT:llä deffata planttia jos vihollinen voi tulla tasan yhdestä suunnasta.

Omasta mielestä turha banni ja ajattelin asian tuoda esille. Ainakin nyt sen takia, että tiedän mitä sääntöä rikoin ja tiedän toiste sitä välttää.

Pitäisiköhän katsoa peiliin? Vakavoidun nyt hetkeksi ja lihavoin pari asiaa ja selitän sinulle mikä meni väärin:
1. Teet olettamuksen, että meillä adminit heittävät bannia sinulle kun tapat heidät. Jos näin olisi, ei servulla pelaisi ketään. Yleensä nämä mielipiteet kumpuaa omasta ajattelutavastasi, ei meidän ajattelutavasta.
2. ADMIN OIKEIN SANOO SINULLE MIKÄ MENI VÄÄRIN!
3. Pitää vielä alkaa inttämään? "Miks ei saa ryöstää toiselta? Miks ei saa ajaa yli 100km/h? Miks, miks, miks?"
4. Näin meillä säännöissä... kannattaisi kokeilla itsekin? Silloin saimme pommin maahan kun loppu tiimi veti hyvin, sinusta ei ollut paskaakaan hyötyä siellä väärällä pommipaikalla vitun tauno.
5. Mitä helvettiä sää oikein selität? Onko tää niitä "ylimmän käräjäoikeuden tuomari" -juttuja taas?
vjscope
vjscope

Viestien lukumäärä : 139
Join date : 20.02.2013
Paikkakunta : Oulu

Takaisin alkuun Siirry alas

Banaanit (?) Empty Vs: Banaanit (?)

Viesti kirjoittaja rzzr Ti Kesä 04, 2013 3:01 pm

1. Sanoin että tapoin pelaajan, en ollut varma oliko admin. Nyt kun Timbe kirjoitti topikkiin muistin nimen ja se oli hän. En halunnut nimetä ketään, koska en ollut varma kuka se oli.
2. Admin ei sanonut mulle mitään. Ennen kun ammuin Timbeä päähän. Sen jälkeen alkoi jäätävä avautuminen in game voicessa ja kysyin mitä tein väärin. Ennen tätä kukaan ei sanonut mitään mistään mulle. Autoin tiimiä suojaamalla pommia(timbe oli juoksemassa ovista jotka menevät pommi planille ja ammuin häntä selkään. Eli olin lähes plantin vieressä en todellakaan ramboamassa missään toisella puolella mappia.. Seuraavalla rundilla huuto jatkui hetken jonka jäleen kick + ban ilman mitään kommenttia / en kerennyt edes vastaamaan koska pelasin rundia enkä kirjoittanut vastauksia.
3. En inttiänyt vaan kysyin mitä tein väärin. En ainakaan mitään mikä kielletään säännöissä. Tästä kauhea pillastuminen ja tilanne johki banniin.
4. Tapoin vihollisen joka oli estämässä pommin räjähtämistä / planttia. Eli olin hyödytön tiimille? En näe logiikkaa tässä. Enkä vieläkään näe sääntöä joka pakottaa koko terotiimin juoksemaan pommin vieressä lihamuurina plantille tapettavaksi. Tiimin kannalta on parempi, että porukka hajaantuu ja tiputtelee niitä CT:itä ettei sinne tule kerralla 10 ct.tä ja tuhoa sitä yhtä teronippua siitä pommin päältä.
5. En tiedä mihin viittaat, mutta oma pointtini oli se että voitko odottaa toiselta asiallista käytöstä jos oma ulosantisi on samaa tasoa esiteini-iässä olevan bensalenkkarin kanssa?

Timbelle: Terroristien tehtävä on plantata pommi ja suojella sitä. Ei se että joka ikinen terroristi juoksee säteen X päässä siitä pommista. Joten kun pommi on plantatty niin silloin suojelet sitä = tuhoat CT:t jotka sinne on juoksemassa? Ei siihen plantin aikaansaamiseen tarvitse kaikkia 10 terroristia. Varsinkin jos osaa siihen radariin katsoa niin omaa tiimiä on tarvittaessa helppo mennä auttamaan. Sen lisäksi sain pommin itse kahtena rundina ja molempina planttasin sen. Eli en juossut ympäriinsä "frägäämässä".

rzzr

Viestien lukumäärä : 5
Join date : 03.06.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Banaanit (?) Empty Vs: Banaanit (?)

Viesti kirjoittaja vjscope Ti Kesä 04, 2013 3:40 pm

Kui tyhmä voi olla et menee toisten servuille sanomaan miten pitää pelata siellä. Shocked Tämä keskustelu on päättynyt ja voin sanoa, että nuilla jutuilla kannattaa pysyäki poissa meiltä.
vjscope
vjscope

Viestien lukumäärä : 139
Join date : 20.02.2013
Paikkakunta : Oulu

Takaisin alkuun Siirry alas

Banaanit (?) Empty Vs: Banaanit (?)

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa